Zgłaszanie szkód – pozostałe ubezpieczenia

Ubezpieczenia Bezpieczne Okulary

W celu zgłoszenia szkody lub uzyskania informacji w sprawie statusu zgłoszonej szkody, prosimy o kontakt:

- w Salonie, w którym zakupiono okulary

- za pośrednictwem formularza internetowego dostępnego pod adresem www.unooptic.pl

- pod numerem telefonu: +48 22 438 44 53 (koszt połączenia wg stawki operatora);
  infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00

Ubezpieczenia zabezpieczające twoje rzeczy osobiste

Ubezpieczenie Twój Portfel / Ubezpieczenie Codzienna Ochrona (wycofane z oferty)

W celu zgłoszenia szkody lub uzyskania informacji w sprawie statusu zgłoszonej szkody, prosimy o kontakt:

- e-mail: roszczenia@societegenerale-insurance.pl

- pod numerem telefonu: (71) 774 29 99

Ubezpieczenia związane z podróżą

EASY TRAVEL 365, EASY TRAVEL, EASY WAY BACK (wycofane z oferty)

W celu zgłoszenia roszczenia, uzyskania pomocy assistance lub powiadomienia o zdarzeniu ubezpieczeniowym, prosimy o kontakt z Centrum Pomocy:

- pod numerem telefonu +48 22 749 97 22 (koszt połączenia wg stawki operatora)

- za pośrednictwem faxu: +48 22 864 55 23

- za pośrednictwem poczty elektronicznej: assistance@isoncare.pl

- pisemnie lub osobiście pod adresem: ISON Care Sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa

Centrum Pomocy działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.