Zgłaszanie szkód – pozostałe ubezpieczenia
Ubezpieczenia Bezpieczne Okulary
W celu zgłoszenia szkody lub uzyskania informacji w sprawie statusu zgłoszonej szkody, prosimy o kontakt:
- w Salonie, w którym zakupiono okulary
- za pośrednictwem formularza internetowego dostępnego pod adresem www.unooptic.pl
- pod numerem telefonu: +48 22 438 44 53 (koszt połączenia wg stawki operatora);
infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 17.00
Ubezpieczenia zabezpieczające twoje rzeczy osobiste
Ubezpieczenie Twój Portfel / Ubezpieczenie Codzienna Ochrona (wycofane z oferty)
W celu zgłoszenia szkody lub uzyskania informacji w sprawie statusu zgłoszonej szkody, prosimy o kontakt:
- e-mail: roszczenia@societegenerale-insurance.pl
- pod numerem telefonu: (71) 774 29 99
Ubezpieczenia związane z podróżą
EASY TRAVEL 365, EASY TRAVEL, EASY WAY BACK (wycofane z oferty)
W celu zgłoszenia roszczenia, uzyskania pomocy assistance lub powiadomienia o zdarzeniu ubezpieczeniowym, prosimy o kontakt z Centrum Pomocy:
- pod numerem telefonu +48 22 749 97 22 (koszt połączenia wg stawki operatora)
- za pośrednictwem faxu: +48 22 864 55 23
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: assistance@isoncare.pl
- pisemnie lub osobiście pod adresem: ISON Care Sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa
Centrum Pomocy działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.