Roszczenia

Co zrobić, gdy zajdzie zdarzenie ubezpieczeniowe?

W razie zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego należy:

  • Zebrać potrzebne dokumenty w zależności od rodzaju ryzyka (patrz niżej),
  • Dostarczyć je do dedykowanego zespołu, w zależności od posiadanego ubezpieczenia.

 

Każdy złożony wniosek jest uważnie rozpatrywany przez dedykowany zespół.

Ubezpieczenia zabezpieczajace twoje kredyty

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, możesz skontaktować się z 24-godzinnym serwisem telefonicznym Eurobanku, dzwoniąc na numer 19 000.

Najprostszym sposobem zgłoszenia roszczenia jest wizyta w jednym z oddziałów Eurobanku. Niezależnie od tego masz prawo do zgłoszenia roszczenia listownie na jeden z poniższych adresów:

Eurobank:

Eurobank
DPOB
Ul. Św. Mikołaja 72
50-126 Wrocław

Société Générale Insurance Poland:

Dla ubezpieczeń na życie:

Sogecap S.A Oddział w Polsce
Plac Solny 16
50-062 Wrocław

Dla utraty pracy:

Sogessur S.A. Oddział w Polsce
Plac Solny 16
50-062 Wrocław

Jakie dokumenty przygotować?

W zależności od zdarzenia ubezpieczeniowego, powinny zostać przedłożone różne dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopiach potwierdzonych notarialnie. Aby sprawdzić szczegółowe wymagania w zakresie dokumentacji, należy kliknąć na odpowiednim ryzyku:

  • Śmierć

  • Trwała i Całkowita Niezdolność do Pracy

  • Trwała i całkowita niepełnosprawność

  • Utrata Pracy

  • Tymczasowa Niezdolność do Pracy

  • Poważne Zachorowanie

 

Wszystkie przekazywane nam dokumenty są dokładnie analizowane i – w zakresie ubezpieczenia na życie – decyzja podejmowana jest przez eksperta medycznego.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji w sprawie statusu zgłoszonego roszczenia:
E-mail: roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Tel: (71) 774 29 99

Ubezpieczenia zabezpieczające twoje rzeczy osobiste

W razie zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową – zadzwoń pod numer telefonu: (71) 72 61 334.

Jakie dokumenty przygotować?

W zależności od zdarzenia ubezpieczeniowego, powinny zostać przedłożone różne dokumenty. Aby sprawdzić szczegółowe wymagania w zakresie dokumentacji, należy kliknąć na odpowiednim ryzyku:

  • Zdarzenia ubezpieczeniowe dotyczące karty debetowej

  • Zdarzenia ubezpieczeniowe dotyczące zakupionego towaru

  • Zdarzenia ubezpieczeniowe dotyczące rzeczy osobistej

  • Zdarzenia ubezpieczeniowe dotyczące urządzenia

 

Wszystkie przekazywane nam dokumenty są dokładnie analizowane.

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji w sprawie statusu zgłoszonego roszczenia:
E-mail: roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Tel: (71) 774 29 99

Ubezpieczenia zabezpieczające twoją flotę

Jeżeli jesteś osobą poszkodowaną w zdarzeniu, którego sprawcą był kierujący pojazdem ubezpieczony w Sogessur S.A. Oddział w Polsce i chcesz zgłosić szkodę, skontaktuj się z April Polska Sp. z o.o. pod numerem telefonu
+48 22 749 97 05

Jeżeli użytkujesz pojazd będący własnością ALD Automotive Polska Sp. z o.o. i chcesz zgłosić szkodę, skontaktuj się z ALD Automotive Polska Sp. z o.o. pod numerem telefonu +48 22 465 68 80