Ubezpieczenie kosztów rezygnacji i przerwania podróży Easy Way Back

„Przed wyjazdem, a także w jego trakcie nigdy nie wiadomo co może się zdarzyć. Pożar w domu, złamana noga, czy też nieszczęśliwy wypadek mogą przydarzyć się każdemu. Dzięki ubezpieczeniu nie muszę martwić się o koszty związane z rezygnacją lub przerwaniem mojej podróży.“
Indywidualne ubezpieczenie kosztów rezygnacji i przerwania podróży „Easy Way Back” to ubezpieczenie, które chroni przed poniesieniem kar umownych związanych z rezygnacją lub przerwaniem podróży zagranicznej trwającej nie dłużej niż 92 dni.
Ubezpieczeniem można objąć nie tylko wyjazdy zagraniczne oferowane przez biura podróży, ale i te zorganizowane na własną rękę, dzięki czemu można otrzymać zwrot pieniędzy m.in. za rezerwację hotelu czy wynajem pojazdu.
Zdarzenia ubezpieczeniowe objęte ochroną dotyczące ubezpieczonego oraz współuczestnika podróży:
ŻYCIE PRYWATNE |
|
---|---|
PRAWO I EDUKACJA |
|
ZDARZENIA LOSOWE |
|
KARIERA I PRACA |
|
Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej, w tym wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, są określone w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji i Przerwania Podróży „Easy Way Back”.
Z dniem 1 marca 2020 roku ubezpieczenie zostało wycofane ze sprzedaży.
Jak zgłosić roszczenie?
W celu zgłoszenia roszczenia, uzyskania pomocy assistance lub powiadomienia o zdarzeniu ubezpieczeniowym, prosimy o kontakt z Centrum Pomocy:
- pod numerem telefonu +48 22 749 97 22 (koszt połączenia wg stawki operatora)
- za pośrednictwem faxu: +48 22 864 55 23
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: assistance@isoncare.pl
- pisemnie lub osobiście pod adresem: ISON Care Sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa
Centrum Pomocy działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.