Wybierz ubezpieczenie
- 
                                        
                    Ubezpieczenie komunikacyjne
 - 
                                        
                    Ubezpieczenie do kredytów
 - 
                                        
                    Pozostałe ubezpieczenia
 
Informacja dla zgłaszającego
Chcesz sprawdzić status zgłoszonej przez Ciebie szkody komunikacyjnej
Skontaktuj się z infolinią naszego operatora szkód komunikacyjnych.
Pamiętaj, że dane kontaktowe do opiekuna szkody znajdują się w korespondencji, którą powinieneś otrzymać w ciągu 7 dni od zgłoszenia.
Przygotuj nr zgłoszonej szkody i w oparciu o niego wybierz odpowiednią opcję spośród znajdujących się poniżej:
- 
                                        
                    Nr szkody o strukturze0/12345/00/1999
 - 
                                        
                    Nr szkody o strukturzeSGI1234567
 
Skontaktuj się telefonicznie z naszym operatorem szkód komunikacyjnych
![pobrane.jpg [4.64 KB]](https://www.societegenerale-insurance.pl/storage/image/core_files/2024/1/22/20c26ea670cb6c4f95a5c8d5a1ef4609/jpg/sgip/preview/pobrane.jpg)
ISON Care
+48 22 749 97 05
Skontaktuj się telefonicznie z naszym operatorem szkód komunikacyjnych

WTW Services
+48 22 458 56 59
Informacja dla zgłaszającego
Chcesz sprawdzić status szkody?
Chcesz sprawdzić status szkody w ramach ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej, pożyczki dla przedsiębiorców?
Do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie niezbędne będą następujące dane:
- numer umowy ubezpieczenia,
 - numer sprawy (sygnatura znajduje się w numerze pisma otrzymanego przez Ciebie od Ubezpieczyciela),
 - dane osoby ubezpieczonej (imię, nazwisko, pesel),
 - dane osoby składającej wniosek o wypłatę roszczenia.
 
Informacje o zgłoszonej szkodzie możesz pozyskać na dwa sposoby:
Dane kontaktowe do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie
Mailowo:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Telefonicznie:
+48 71 774 29 99 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00).
Informacja dla zgłaszającego
Chcesz sprawdzić status szkody?
Chcesz sprawdzić status szkody w ramach ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej, pożyczki dla przedsiębiorców?
Do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie niezbędne będą następujące dane:
- numer umowy ubezpieczenia,
 - numer sprawy (sygnatura znajduje się w numerze pisma otrzymanego przez Ciebie od Ubezpieczyciela),
 - dane osoby ubezpieczonej (imię, nazwisko, pesel),
 - dane osoby składającej wniosek o wypłatę roszczenia.
 
Informacje o zgłoszonej szkodzie możesz pozyskać na dwa sposoby:
Dane kontaktowe do uzyskania informacji o zgłoszonej szkodzie
Mailowo:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Telefonicznie:
+48 71 774 29 99 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00).