Wybierz ubezpieczenie
-
Ubezpieczenie komunikacyjne
-
Ubezpieczenie do kredytów
-
Pozostałe ubezpieczenia
Ubezpieczenie komunikacyjne
Chcesz zgłosić szkodę z ubezpieczenia komunikacyjnego OC, AC lub NNW? Postępuj zgodnie z przypisaną do odpowiedniego ubezpieczenia instrukcją.
-
OC
-
AC
-
NNW
Zgłoszenie szkody z tytułu OC
Jesteś poszkodowanym w wypadku lub kolizji i chcesz zgłosić szkodę z OC sprawcy ubezpieczonego w naszym Towarzystwie?
- Przygotuj nr polisy sprawcy szkody i nr rejestracyjny pojazdu (w razie problemu dane możesz ustalić za pomocą strony ufg.pl).
- Zadzwoń na wybraną infolinię. Jej dane będą zależne od numeru polisy OC sprawcy. Może on zaczynać się kolejno od:
-
INSD
-
SGI-AL
-
HTCH
-
SGI-ATH
-
SGI-SMF
Infolinia INSD
Infolinia +48 22 749 97 05
Infolinia SGI-AL
Infolinia +48 22 749 97 05
Infolinia HTCH
Infolinia +48 22 749 97 30
Infolinia SGI-ATH
Infolinia +48 22 749 97 36
Infolinia SGI-SMF
Infolinia +48 22 749 97 47
Zgłoszenie szkody z tytułu AC
-
Partnerzy flotowi
-
Program ubezpieczeniowy Fleet4You
Jak zgłosić szkodę
Chcesz zgłosić szkodę jako użytkownik pojazdu ubezpieczonego w zakresie AC przez nasze Towarzystwo?
Możesz to zrobić za pośrednictwem właściciela pojazdu, który jest naszym partnerem flotowym.
- Znajdź dane właściciela pojazdu w dowodzie rejestracyjnym.
- Odwiedź stronę internetową właściciela pojazdu, a więc:
-
ALD Automotive Polska Sp. z o.o.
-
Alphabet Polska Fleet Management Sp. z o.o.
-
MHC Mobility Sp. z o.o.
-
Athlon Car Lease Polska Sp. z o.o.
Ayvens Financial Services Poland sp. z o.o.
Alphabet Polska Fleet Management Sp. z o.o.
MHC Mobility Sp. z o.o.
Athlon Car Lease Polska Sp. z o.o
Infolinia SGI-SMF
Infolinia +48 22 749 97 47
Zgłoszenie szkody z tytułu NNW
Chcesz zgłosić szkodę NNW jako kierowca lub pasażer pojazdu ubezpieczonego w naszym Towarzystwie?
- Przygotuj numer polisy ubezpieczeniowej.
- W zależności od numeru zadzwoń na odpowiednią infolinię. Może on zaczynać się kolejno od:
-
INSD
-
SGI-AL
-
SGI-SMF
Infolinia INSD
Infolinia +48 22 749 97 05
Infolinia SGI-AL
Infolinia +48 22 749 97 05
Infolinia SGI-SMF
Infolinia +48 22 749 97 47
Wybór kredytu
Chcesz zgłosić szkodę w ramach ubezpieczenia do kredytu gotówkowego, hipotecznego, ratalnego, karty kredytowej lub pożyczki dla przedsiębiorców? W pierwszej kolejności wybierz rodzaj kredytu, który jest objęty ochroną ubezpieczeniową:
-
Gotówkowy
-
Hipoteczny
-
Karta kredytowa
-
Ratalny
-
Pożyczka dla przedsiębiorców
Wybierz zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia kredytu gotówkowego.
-
Śmierć
-
Trwała i Całkowita Niezdolność do Pracy Niepełnosprawność
-
Tymczasowa i Całkowita Niezdolność do Pracy
-
Poważne Zachorowanie
-
Utrata Pracy
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- akt zgonu;
- kartę zgonu (kserokopię zaświadczenia potwierdzającego zgon, sporządzonego na formularzu obowiązującym w państwie, w którym doszło do Zdarzenia Ubezpieczeniowego lub na formularzu określonym przez Ubezpieczyciela, wypełnionego przez lekarza, który stwierdził zgon wraz ze wskazaniem przyczyny zgonu);
- w razie śmierci wskutek choroby dodatkowo dokumenty z datą pierwszej diagnozy choroby oraz przebiegiem jej leczenia (w przypadku ich nieposiadania – adres placówki medycznej, w której przed śmiercią leczony był ubezpieczony);
- w razie śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku dodatkowo formalne potwierdzenie przyczyny śmierci (z policji lub prokuratury).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- orzeczenie Uprawnionego Organu stwierdzające Trwałą i Całkowitą Niezdolność do Pracy lub Znaczny Stopień Niepełnosprawności (w przypadku osób posiadających stwierdzone prawo do emerytury);
- zaświadczenie lekarskie zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami
w zakresie ubezpieczeń społecznych, wypełnione przez lekarza prowadzącego leczenie, które wskazuje na charakter obrażeń lub choroby, wynikające z nich trwały uszczerbek oraz datę ich utrwalenia – orzeczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS); - w przypadku Znacznego Stopnia Niepełnosprawności, decyzję o przyznaniu emerytury albo decyzję o ostatniej waloryzacji emerytury oraz zaświadczenie Uprawnionego Organu o wypłacie emerytury lub ostatni odcinek wypłaty emerytury lub wyciąg albo historię rachunku bankowego za ostatni miesiąc, potwierdzający wpływ świadczenia emerytalnego.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- zwolnienie lekarskie;
- dokument potwierdzający aktualny stan prawny Ubezpieczonego prowadzącego działalność gospodarczą lub jego stan zatrudnienia (umowa cywilnoprawna).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- wszystkie dokumenty, jakie Ubezpieczyciel uzna za konieczne do rozpatrzenia roszczenia (szczególnie wyniki badań potwierdzających, że choroba spełnia definicję Poważnego Zachorowania).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
3. Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- decyzję Powiatowego Urzędu Pracy - kopia dokumentu potwierdzającego Status Bezrobotnego z Prawem do Zasiłku dla Bezrobotnych;
- odcinek lub wyciąg bankowy potwierdzający wypłatę zasiłku (powinien być przedstawiany co miesiąc, aktualny na dany miesiąc);
- poświadczoną kopię świadectwa pracy potwierdzającego zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę przez co najmniej 3 miesiące poprzedzające dzień zawarcia Umowy Ubezpieczenia oraz świadectwo pracy dotyczące zatrudnienia, którego utrata spowodowała zajścia zgłaszanego Zdarzenia Ubezpieczeniowego.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogessur SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Wybierz zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia kredytu hipotecznego.
-
Śmierć
-
Trwała i Całkowita Niezdolność do Pracy/Niepełnosprawność
-
Utrata Pracy
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- akt zgonu;
- kartę zgonu (kserokopię zaświadczenia potwierdzającego zgon, sporządzonego na formularzu obowiązującym w państwie, w którym doszło do Zdarzenia Ubezpieczeniowego lub na formularzu określonym przez Ubezpieczyciela, wypełnionego przez lekarza, który stwierdził zgon wraz ze wskazaniem przyczyny zgonu);
- w razie śmierci wskutek choroby dodatkowo dokumenty z datą pierwszej diagnozy choroby oraz przebiegiem jej leczenia (w przypadku ich nieposiadania – adres placówki medycznej, w której przed śmiercią leczony był ubezpieczony);
- w razie śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku dodatkowo formalne potwierdzenie przyczyny śmierci (z policji lub prokuratury).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- orzeczenie Uprawnionego Organu stwierdzające Trwałą i Całkowitą Niezdolność do Pracy lub Znaczny Stopień Niepełnosprawności (w przypadku osób posiadających stwierdzone prawo do emerytury);
- zaświadczenie lekarskie zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami
w zakresie ubezpieczeń społecznych, wypełnione przez lekarza prowadzącego leczenie, które wskazuje na charakter obrażeń lub choroby, wynikające z nich trwały uszczerbek oraz datę ich utrwalenia – orzeczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS); - w przypadku Znacznego Stopnia Niepełnosprawności, decyzję o przyznaniu emerytury albo decyzję o ostatniej waloryzacji emerytury oraz zaświadczenie Uprawnionego Organu o wypłacie emerytury lub ostatni odcinek wypłaty emerytury lub wyciąg albo historię rachunku bankowego za ostatni miesiąc, potwierdzający wpływ świadczenia emerytalnego.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- decyzję Powiatowego Urzędu Pracy - kopia dokumentu potwierdzającego Status Bezrobotnego z Prawem do Zasiłku dla Bezrobotnych;
- odcinek lub wyciąg bankowy potwierdzający wypłatę zasiłku (powinien być przedstawiany co miesiąc, aktualny na dany miesiąc);
- poświadczoną kopię świadectwa pracy potwierdzającego zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę przez co najmniej 6 miesięcy poprzedzających dzień zawarcia Umowy Ubezpieczenia.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogessur SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Wybierz zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia karty kredytowej.
-
Śmierć
-
Trwała i Całkowita Niezdolność do Pracy/Niepełnosprawność
-
Tymczasowa i Całkowita Niezdolność do Pracy
-
Utrata Pracy
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- akt zgonu;
- kartę zgonu (kserokopię zaświadczenia potwierdzającego zgon, sporządzonego na formularzu obowiązującym w państwie, w którym doszło do Zdarzenia Ubezpieczeniowego lub na formularzu określonym przez Ubezpieczyciela, wypełnionego przez lekarza, który stwierdził zgon wraz ze wskazaniem przyczyny zgonu);
- w razie śmierci wskutek choroby dodatkowo dokumenty z datą pierwszej diagnozy choroby oraz przebiegiem jej leczenia (w przypadku ich nieposiadania – adres placówki medycznej, w której przed śmiercią leczony był ubezpieczony);
- w razie śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku dodatkowo formalne potwierdzenie przyczyny śmierci (z policji lub prokuratury).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- orzeczenie Uprawnionego Organu stwierdzające Trwałą i Całkowitą Niezdolność do Pracy lub Znaczny Stopień Niepełnosprawności (w przypadku osób posiadających stwierdzone prawo do emerytury);
- zaświadczenie lekarskie zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami
w zakresie ubezpieczeń społecznych, wypełnione przez lekarza prowadzącego leczenie, które wskazuje na charakter obrażeń lub choroby, wynikające z nich trwały uszczerbek oraz datę ich utrwalenia – orzeczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS); - w przypadku Znacznego Stopnia Niepełnosprawności, decyzję o przyznaniu emerytury albo decyzję o ostatniej waloryzacji emerytury oraz zaświadczenie Uprawnionego Organu o wypłacie emerytury lub ostatni odcinek wypłaty emerytury lub wyciąg albo historię rachunku bankowego za ostatni miesiąc, potwierdzający wpływ świadczenia emerytalnego.
- inne dokumenty wynikające z z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- zwolnienie lekarskie;
- dokument potwierdzający aktualny stan prawny Ubezpieczonego prowadzącego działalność gospodarczą lub jego stan zatrudnienia (umowa cywilnoprawna).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- decyzję Powiatowego Urzędu Pracy - kopia dokumentu potwierdzającego Status Bezrobotnego z Prawem do Zasiłku dla Bezrobotnych;
- odcinek lub wyciąg bankowy potwierdzający wypłatę zasiłku (powinien być przedstawiany co miesiąc, aktualny na dany miesiąc);
- poświadczoną kopię świadectwa pracy potwierdzającego zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę przez co najmniej 3 miesiące poprzedzające dzień zawarcia Umowy Ubezpieczenia oraz świadectwo pracy dotyczące zatrudnienia, którego utrata spowodowała zajścia zgłaszanego Zdarzenia Ubezpieczeniowego.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogessur SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Wskaż podstawę ogólnych warunków umowy, na której był zawarty kredyt ratalny.
-
Na postawie OWU Ubezpieczenia na Życie – kredyt ratalny
-
Na podstawie OWU Bezpieczne Raty do kredytu ratalnego
Wybierz zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia kredytu ratalnego
-
Śmierć
-
Trwała i Całkowita Niepełnosprawność
-
Tymczasowa i Całkowita Niezdolność do Pracy
-
Poważne Zachorowanie
-
Utrata Pracy
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Certyfikat Ubezpieczenia;
- akt zgonu;
- kartę zgonu (kserokopię zaświadczenia potwierdzającego zgon, sporządzonego na formularzu obowiązującym w państwie, w którym doszło do Zdarzenia Ubezpieczeniowego lub na formularzu określonym przez Ubezpieczyciela, wypełnionego przez lekarza, który stwierdził zgon wraz ze wskazaniem przyczyny zgonu);
- w razie śmierci wskutek choroby dodatkowo dokumenty z datą pierwszej diagnozy choroby oraz przebiegiem jej leczenia (w przypadku ich nieposiadania – adres placówki medycznej, w której przed śmiercią leczony był ubezpieczony);
- w razie śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku dodatkowo formalne potwierdzenie przyczyny śmierci (z policji lub prokuratury).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Certyfikat Ubezpieczeniowy;
- orzeczenie Uprawnionego Organu stwierdzające Trwałą i Całkowitą Niezdolność do Pracy lub Znaczny Stopień Niepełnosprawności (w przypadku osób posiadających stwierdzone prawo do emerytury);
- zaświadczenie lekarskie zgodne z obowiązującymi w Polsce przepisami
w zakresie ubezpieczeń społecznych, wypełnione przez lekarza prowadzącego leczenie, które wskazuje na charakter obrażeń lub choroby, wynikające z nich trwały uszczerbek oraz datę ich utrwalenia – orzeczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS); - w przypadku Znacznego Stopnia Niepełnosprawności, decyzję o przyznaniu emerytury albo decyzję o ostatniej waloryzacji emerytury oraz zaświadczenie Uprawnionego Organu o wypłacie emerytury lub ostatni odcinek wypłaty emerytury lub wyciąg albo historię rachunku bankowego za ostatni miesiąc, potwierdzający wpływ świadczenia emerytalnego.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Certyfikat Ubezpieczenia;
- zwolnienie lekarskie;
- dokument potwierdzający aktualny stan prawny Ubezpieczonego prowadzącego działalność gospodarczą lub jego stan zatrudnienia (umowa cywilnoprawna).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Certyfikat Ubezpieczenia;
- wszystkie dokumenty, jakie Ubezpieczyciel uzna za konieczne do rozpatrzenia roszczenia (szczególnie wyniki badań potwierdzających, że choroba spełnia definicję Poważnego Zachorowania).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
3. Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Certyfikat Ubezpieczenia;
- decyzję Powiatowego Urzędu Pracy - kopia dokumentu potwierdzającego Status Bezrobotnego z Prawem do Zasiłku dla Bezrobotnych;
- odcinek lub wyciąg bankowy potwierdzający wypłatę zasiłku (powinien być przedstawiany co miesiąc, aktualny na dany miesiąc);
- poświadczoną kopię świadectwa pracy potwierdzającego zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę przez co najmniej 3 miesiące poprzedzające dzień zawarcia Umowy Ubezpieczenia oraz świadectwo pracy dotyczące zatrudnienia, którego utrata spowodowała zajścia zgłaszanego Zdarzenia Ubezpieczeniowego.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogessur SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.p
Dokumenty do pobrania
Wybierz zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia kredytu ratalnego
-
Śmierć
-
Śmierć w wyniku Nieszczęśliwego Wypadku
-
Niepełnosprawność w wyniku Nieszczęśliwego Wypadku
-
Tymczasowa i Całkowita Niezdolność do Pracy
-
Poważne Zachorowanie
-
Pobyt w Szpitalu
-
Utrata Pracy
-
Assistance Medyczny
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową;
- akt zgonu;
- kartę zgonu (kserokopię zaświadczenia potwierdzającego zgon, sporządzonego na formularzu obowiązującym w państwie, w którym doszło do Zdarzenia Ubezpieczeniowego lub na formularzu określonym przez Ubezpieczyciela, wypełnionego przez lekarza, który stwierdził zgon wraz ze wskazaniem przyczyny zgonu);
- w razie śmierci wskutek choroby dodatkowo dokumenty z datą pierwszej diagnozy choroby oraz przebiegiem jej leczenia (w przypadku ich nieposiadania – adres placówki medycznej, w której przed śmiercią leczony był ubezpieczony);
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
3. Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową;
- akt zgonu;
- kartę zgonu (kserokopię zaświadczenia potwierdzającego zgon, sporządzonego na formularzu obowiązującym w państwie, w którym doszło do Zdarzenia Ubezpieczeniowego lub na formularzu określonym przez Ubezpieczyciela, wypełnionego przez lekarza, który stwierdził zgon wraz ze wskazaniem przyczyny zgonu);
- formalne potwierdzenie przyczyny śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku (z policji lub prokuratury).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową;
- orzeczenie Uprawnionego Organu stwierdzające Trwałą i Całkowitą Niezdolność do Pracy lub Znaczny Stopień Niepełnosprawności (w przypadku osób posiadających stwierdzone prawo do emerytury);
- zaświadczenie lekarskie, wypełnione przez lekarza prowadzącego leczenie, które wskazuje na charakter obrażeń lub choroby, wynikające z nich trwały uszczerbek oraz datę ich utrwalenia – orzeczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS);
- w przypadku Znacznego Stopnia Niepełnosprawności, decyzję o przyznaniu emerytury albo decyzję o ostatniej waloryzacji emerytury oraz zaświadczenie Uprawnionego Organu o wypłacie emerytury lub ostatni odcinek wypłaty emerytury lub wyciąg albo historię rachunku bankowego za ostatni miesiąc, potwierdzający wpływ świadczenia emerytalnego.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową;
- zwolnienie lekarskie;
- dokument potwierdzający aktualny stan prawny Ubezpieczonego prowadzącego działalność gospodarczą lub jego stan zatrudnienia (umowa cywilnoprawna).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową;
- dokumentację medyczną
- wszystkie dokumenty, jakie Ubezpieczyciel uzna za konieczne do rozpatrzenia roszczenia (szczególnie wyniki badań potwierdzających, że choroba spełnia definicję Poważnego Zachorowania)
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową;
- wypis lub zaświadczenie lekarskie potwierdzające okres pobytu w szpitalu, historia pobytu w szpitalu (karta informacyjna leczenia szpitalnego)
- jeśli Pobyt w szpitalu był spowodowany Nieszczęśliwym Wypadkiem do wniosku o wypłatę świadczenia powinien zostać załączony adres organu prowadzącego dochodzenie (policji lub prokuratora) oraz, o ile to możliwe, numer sprawy oraz opis okoliczności Nieszczęśliwego Wypadku
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową;
- decyzję Powiatowego Urzędu Pracy - kopia dokumentu potwierdzającego Status Bezrobotnego z Prawem do Zasiłku dla Bezrobotnych;
- odcinek lub wyciąg bankowy potwierdzający wypłatę zasiłku (powinien być przedstawiany co miesiąc, aktualny na dany miesiąc);
- poświadczoną kopię świadectwa pracy potwierdzającego zatrudnienie na podstawie Umowy o Pracę przez co najmniej 3 miesiące poprzedzające dzień zawarcia Umowy Ubezpieczenia oraz świadectwo pracy dotyczące zatrudnienia, którego utrata spowodowała zajścia zgłaszanego Zdarzenia Ubezpieczeniowego.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogessur SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
Jeśli jesteś ubezpieczonym, członkiem rodziny ubezpieczonego lub inną osobą zgłaszającą zaistnienie Zdarzenia Ubezpieczeniowego uprawniającego do skorzystania z Assistance Medycznego, niezwłocznie skontaktuj się z Ubezpieczycielem telefonicznie pod nr +48 22 564 06 44 i podaj następujące informacje:
- dane umożliwiające identyfikację Ubezpieczonego lub Członka rodziny (imię i nazwisko oraz PESEL lub datę urodzenia lub numer Polisy);
- data zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego (data wystąpienia Nagłego zachorowania, data zaistnienia Nieszczęśliwego wypadku lub Wypadku zwierzęcia domowego);
- rodzaj wymaganej pomocy;
- numer telefonu, pod którym można skontaktować się z osobą zgłaszającą.
Wybierz zdarzenie objęte ochroną ubezpieczeniową w ramach ubezpieczenia pożyczki dla przedsiębiorców
-
Śmierć
-
Zamknięcie Działalności Gospodarczej z powodu Utraty Płynności Finansowej
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- Polisę Ubezpieczeniową / Certyfikat Ubezpieczenia;
- akt zgonu;
- kartę zgonu (kserokopię zaświadczenia potwierdzającego zgon, sporządzonego na formularzu obowiązującym w państwie, w którym doszło do Zdarzenia Ubezpieczeniowego lub na formularzu określonym przez Ubezpieczyciela, wypełnionego przez lekarza, który stwierdził zgon wraz ze wskazaniem przyczyny zgonu);
- w razie śmierci wskutek choroby dodatkowo dokumenty z datą pierwszej diagnozy choroby oraz przebiegiem jej leczenia (w przypadku ich nieposiadania – adres placówki medycznej, w której przed śmiercią leczony był ubezpieczony);
- w razie śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku dodatkowo formalne potwierdzenie przyczyny śmierci (z policji lub prokuratury).
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
- Pobierz wniosek.
- Do wniosku dołącz następujące dokumenty:
- wniosek o zgłoszenie zmiany w rejestrze CEIDG w zakresie zamknięcia działalności gospodarczej wraz z określonym powodem zamknięcia działalności (dokument powinien być potwierdzony przez właściwy urząd, w przypadku elektronicznej wersji powinien posiadać poświadczenia złożenia dokumentu elektronicznie);
- dokumenty takie jak: księgi rachunkowe, książka przychodów i rozchodów, ewidencja księgowa przychodów opodatkowanych ryczałtem, pokwitowania, faktury, rachunki, bilanse, wskazujące na utratę płynności finansowej które mogą okazać się niezbędne do ustalenia okoliczności Zamknięcia Działalności Gospodarczej, z ostatnich 12 miesięcy poprzedzających zajście Zdarzenia Ubezpieczeniowego;
- dodatkowo, w zależności od przyczyny Zamknięcia Działalności Gospodarczej:
- umowę o współpracy lub inną umowę o istotnym znaczeniu dla wykonywania działalności gospodarczej wraz z jej wypowiedzeniem, ponadto dokumenty księgowe wskazane w b) powinny zawierać oznaczone pozycje wskazujące na ww. umowę,
- faktury wystawione a nie opłacone wraz z dokumentami księgowymi, które powinny zawierać oznaczone pozycje wskazujące na ww. faktury, w przypadku zamknięcia działalności w związku z brakiem otrzymywania przez Ubezpieczonego zapłaty za towary i/lub usługi w terminie lub w ogóle,
- dowody zajęcia wierzytelności przez komornika sądowego oraz historię rachunku firmowego z informacją o zajęciu komorniczym,
- w razie zdarzeń związanych z kradzieżą: adres organu prowadzącego dochodzenie (policji lub prokuratora) oraz, o ile to możliwe, numer sprawy oraz opis okoliczności raport policji,
- w razie zdarzeń związanych z chorobą dodatkowo: dokumenty stwierdzające datę pierwszej diagnozy choroby i przebieg jej leczenia lub – jeśli takie dokumenty nie znajdują się w posiadaniu osoby zgłaszającej – adres placówki medycznej.
- inne dokumenty wynikające z zapisów OWU
- Wniosek wraz z dokumentami wyślij na adres:
- pocztą na adres:
Sogecap SA Oddział w Polsce
Pl. Solny 16
50-062 Wrocław
- mailem na adres:
roszczenia@societegenerale-insurance.pl
Dokumenty do pobrania
Informacja dla zgłaszającego
Chcesz zgłosić szkodę w przypadku wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego w ramach ubezpieczenia do produktu UnoOptic/E-Parasol?
Możesz to zrobić poprzez:
- Salon, w którym kupione zostały okulary,
- Formularz internetowy pod adresem:
- dla umów zawartych po 14.03.2022 – e-parasol.pl
- dla umów zawartych przed 14.03.2022 - unooptic.pl,
- Telefonicznie pod numerem: +48 22 438 44 53.